13.4.09

Oh Meja Oh.



10-6=4, 1+3=4, 8/2=4, 2x2=4

Meja #1
Hak milik tidak kekal Shima Rabiatul Adawiyah.
Nama panggilan: Fofo The Furious
Buku dia semua tebal-tebal belaka. Kalau nak baling kat anjing pun boleh.
Mampus anjing kau. Anda boleh lihat Figure Satu, Buku terbuka luas.
Course apa bai? Chemical Engineering sudah. Core tak core, gila tak gila, memang jadi gila!
Pencil case Mickey Mouse. Engkau ni, pakai dari darjah berapa bai?

Meja #2
Hak milik tidak kekal Asliza Saadon.
Nama panggilan: Ass dan Lava( sbb suka bebel dan kena jual kat gunung berapi)
Barbie kau,
Tak boleh hidup tanpa broadband di sisi.
Sila meng-iT-kan diri.
Tak merokok, tak minum benda keras, tak ber-clubbing sesuka hati.
Kalau nak jadi housemate, kena kemas. Kalau tak, kau kena bebel 24/7.
Ada berani?

Meja #3
Hak milik tidak kekal Noor Fara Waheeda Ismail.
Nama panggilan: Hehey
Meja yang ada buku physics college tu.
Ada Johan kat sebelah.
Part time mak kepada Johan (ikan fofo, ibu tunggal Johan)
Bagi makan secara bergilir gilir.
Selalu gunting tutor fizik, sepah kat meja aku.
Tapi nasib baik, dia kemas balik.

Meja #4
Hak milik tidak kekal Farah Ediana Zainol Abidin.
Name panggilan: Mamaq mulut nak kena terbang.
Lagi otai, tampal menampal gambar Paris Hilton dan artis smexy.
Merupakan idola mamaq sejak kecil.
Aku pun pening la.
Meja kosong, dia kena belajar last minute baru masuk kepala.
Itu sebabnya meja dia kosong................................CEIT!

July,
Semua akan jadi lain, percaya lah!
Akan meng-update dari masa ke semasa.

2 comments:

  1. YEYE,AKU DAH TAPAYAH GUNTING LAGI DAH TUTOR.RAMBUT SAPE NTAH SEPAH KAT MEJA AKU..GRRRR

    *PATOTNYE TIME LELONG KAT TEPI GUNUNG BERAPI TUH AKU TAK BELI:)))*

    ReplyDelete
  2. hahhaa..gamba meja2 yg ko mabik ni,SEMUA MEJA AKU!!!!
    ahahahahhhahahahahhahahah

    ReplyDelete