4.6.09

Awk mahu apa?

Apa yang Asliza mahu selama ini?? (Harap maklum bukan demand sangat tapi kehendak)

  1. Kawan-kawan perempuan dia yang best macam zaman sekolah dulu, kalau ada problem mesti dengar dan sering nasihatkan saya untuk maju kehadapan serta JANGAN GIVE UP! MANA SEMUA ORANG? SAYA SEDIH NI.
  2. I need my usuals. Semua dah berubah. Saya tak suka akan PERUBAHAN!
  3. Mahu keyakinan diri sebab sudah beralih pada anti-social since kena dump :(
  4. Saya bukan mata duitan. Mana rasa hormat?
  5. FREEDOM! Bukan berpartay. Sighh.
  6. Justice. Orang selalu mempermainkan saya, selalu ambil kesempatan, contohnya kalau awak ada masalah saya tolong tapi kalau saya ada masalah? awak buat apa? senyap je kan? Selalu kena. Loser betul.
  7. Buat apa yang saya suka. "Kalau failed, memang nak quit" pastu lari jauh-jauh...

Okay senyap dah. Kenapa senyap?

No comments:

Post a Comment