24.7.09

Gulai Masak Cili Padi

Sempana menyambut Hari Kegemilangan Hihiy.

Kenapa kita patut meraikan Hari Kegemilangan Hihiy???
Nama sebenarnya ialah N_ _ R F_R_ WAH_ _DA
anda di beri masa selama 1 jam untuk mengisikan tempat kosong itu.

-_-''

Tidak cukup untuk membebel. Kita teruskan dengan jawapan yang pertama....

  1. Hihiy mantap di atas pentas sehinggakan Shake-q terbeliak biji mata kerana teruja melihat keindahan matanya yang bersinar sinar bagaikan matahari yang terpancar di siang hari....
  2. "Berbalas balas menghantar makanan semasa ehemm ehemm sakit." cuweett gila kau.
  3. Dia pengganti hot-stuff last sem. "Siapa ye?" Skrg giliran kau pula weh. Confirm letup.
  4. Jeritan yg paling kuat kat Penang, dia lah tu.... kalah lava mencurah-curah.
  5. Rambut dah panjang. Itu taktik utama untuk memikat... ehemm-ehemm.
  6. Gambar kegemaran, serupa macam cover majalah Junk.
Jangan nangis hiy. Kau selalu bahan aku. Puteri chantique nak juga?

4 comments:

  1. Hari kegemilangan aku??Wtf
    Ass,ko pon same je macam derang suke bahan aku
    Takpe takpe,ade ubi nanti aku terus makan

    1.Memang tak ahh,TAK BAIK FITNAH DOUH
    2.Korang jugak yang support aku kan kan
    3.Sape lagi kalo bukan Mamak Putih
    4.Lava dah takdeee;p
    5.Sape makan cili die rase pedas eh tak sape minum susu mamak die rase panas
    6.Salah,gamba feveret aku gamba sudut Fofo Chantique

    ReplyDelete
  2. fofo chantique tak perlu hari kegemilangan..
    hari hari pon hari puteri~~

    wtf!!mula pitam sbb dah lama tak dgr org panggil puteri chantique..
    arsh!

    ReplyDelete
  3. it sounds like this "a-rush"
    nafikan cepat.
    si man laksa kegemaran sekeluarga kita.
    admit it fow.
    haha. puteri chantique rebah kerana kehilangan dayang dayangnya yg cuti utk bertemu dgn kekasih hati mereka. wahhh.

    ReplyDelete
  4. tak apa, hiy. aku tetap akan bahan kau jugak tak kesah hari "bahan" siapa pun. ya ya ya? :)

    ReplyDelete