15.11.09

kerja amal




jom borak borak. okay, i tengah jaga budi dan esah. both bukan manusia both adalah kura kura and both fofo punya. so, i volunteer jagakan since fofo ada johan nak jaga. johan tu anak first dia. hihihi. ikan laga yang dilayan dengan penuh kasih sayang. fo, budi dengan esah panjat panjat dia punya mini aquarium. kesian dia. maybe dia rimas. before this, brock jaga. since dia balik naik bas. dia malas nak bawa. maksudnya, budi dan esah ada banyak mak dan ayah angkat. mini aquarium diaorang ada coconut tree. hehehehe. selain itu, kami ada juga binatang peliharaan yang lain.
ada kucing.

kucing hensem, kucing gemok, kucing bengis, kucing kurus, kucing chantique, kucing shy shy, kucing ligat dan macam macam lagi jenis kucing kami ada. ingat nak bela monyet. tapi memandangkan kat umah dah ada monyet. iaitu mamaq. haha. itu pun dah beban dah.

balik cuti ni, macam macam nak buat. tapi .....................entahlah.
lepak lepak sambil jaga kura kura =D

2 comments:

  1. nampak x kesan kena umpil kat badan esah? itu aku yg buat~ huhuhu

    -bapak tiri jahat telenovela brazil-

    ReplyDelete
  2. patut lah esah tak nak makan!!!
    haish.
    jahat punya bapak tiri.

    ReplyDelete